Algemeen

Voorwaarden 'Papier is het nieuwe chic' campagne

Win chique prijzen!

Met onze Papier is het nieuwe chic campagne zetten we de kracht van Communiceren op papier centraal. In deze campagne showen onze eigen Opmeer-professionals schitterende drukwerkuitingen. In het kader van onze ‘Papier is het nieuwe chic’ campagne hebben we in samenwerking met interieur styliste Theobert Pot, Grafisch ontwerp bureau oOdesign en het Escher Museum een super chique actie gelanceerd.

Voorwaarden winactie Papier is het nieuwe chic

  • Alle drukwerk orders die in oktober 2022 geplaatst worden, komen in aanmerking voor het winnen van een van onze chique prijzen.
  • Na het plaatsen van een order ontvang je een orderbevestiging inclusief bevestiging van deelname.
  • Twee winnaars worden op 18 november 2022 uitgekozen middels een willekeurige loting. De winnaars worden in eerste instantie via e-mail gecontacteerd en vervolgens via LinkedIn en Instagram bekend gemaakt.
  • De winnaars kunnen uit een van de vier prijzen kiezen.
  • De prijs moet binnen 1 jaar na de officiële overhandiging van de prijs verzilverd worden. Hierna kan de winnaar geen aanspraak meer maken op de prijs.
  • De prijs wordt persoonlijk door een Opmeer accountmanager overhandigd. De overhandiging moment wordt ook via onze social mediakanalen gedeeld. Hierna is de winnaar zelf verantwoordelijk voor het verzilveren van de prijs.
  • De Escher museum groepsbeleving is geldig voor max 6 personen.
  • Alle persoonsgegevens worden volgens de AVG-richtlijnen behandeld zie voor meer informatie onze privacy policy.

Meedoen met de actie? Plaats een drukwerkorder bij Opmeer in oktober! Heeft u een vraag of bent u geen bestaande klant? Laat uw gegevens achter via onze contact formulier en wij nemen z.s.m. contact met u op.