Header

Unie van Waterschappen

alle cases

Partnerschap met Unie van Waterschappen

De vraag

Het drukwerk van de Unie van Waterschappen werd in het verleden door diverse leveranciers vervaardigd. Deze situatie moest veranderen. Zo ontstond de vraag om, in eerste instantie, een efficiëntieslag te maken zowel qua (interne) werkzaamheden als op het gebied van kosten. De samenwerking met ons moest vervolgens leiden tot betere kwaliteit en innovatie.

De aanpak

Een uitgebreide offerteronde met de nodige eisen en wensen heeft geleid tot de keuze voor ons. De opmerkelijke flexibiliteit en goede prijs gaven de doorslag bij de definitieve keuze voor een exclusieve leverancier.

Het doel van de nieuwe werkrelatie was om volop te investeren in een partnerschap. Naast de intensieve samenwerking tussen de Unie van Waterschappen en Opmeer, stond ook het contact met ontwerpbureaus en andere stakeholders centraal binnen de onderlinge relatie. 

Het resultaat

Een half woord is vaak genoeg, of het nu gaat om nieuwe vormgeving, uitgebreide dtp-werkzaamheden of complexe drukwerkuitingen. Mede dankzij de lange werkrelatie tussen Opmeer en de Unie van Waterschappen, wordt er snel geschakeld en zijn pijnpunten direct duidelijk. Verder zijn er kosten bespaard, vernieuwingen doorgevoerd en blijft de algehele kwaliteit gegarandeerd.

Dit betekent in de praktijk dat we scherp en kritisch naar elkaar zijn, aangezien iedere nieuwe situatie om een specifieke oplossing vraagt. Het motto is: alles kan en niets moet. Hierdoor is er voor alle betrokken partijen continu ruimte om te blijven groeien en door te ontwikkelen.

"Ik denk dat we plezier hebben. Ik denk dat onze klanten de producten erg waarderen. En we proberen het altijd beter te doen.", Steve Jobs